Rungsted Golf Klub regnes som én af landets mest eksklusive golfklubber, og et sponsorat i Rungsted Golf Klub henvender sig til en købestærk og eftertragtet målgruppe.

Klubben har i dag 950 aktive medlemmer i alderen fra 7 til 92. Optagelsesproceduren, hvor nye medlemmer primært optages efter anbefaling fra eksisterende, bidrager til en meget homogen medlemsskare. Samtidig prioriterer klubben at lette adgangen for familiemedlemmer, således at flere generationer fra samme familie kan nyde golfsporten sammen.

De mange traditioner betyder bl.a., at klubben råder over mange dygtige spillere. Blandt dem er mange dygtige juniorer, som er med til at holde vores herrer og dame divisionshold med i toppen af den danske elite.

Klubben råder over en smuk, ældre parkbane, en ny Pitch & Putt bane, gode træningsfaciliteter, et professionelt trænerteam og en velrenommeret klubrestaurant, hvor medlemmer og greenfeegæster nyder godt af klubbens dygtige kokke og professionelle serveringsteam. I forlængelse af restauranten findes en af landets bedste golfterrasser, som når vejret tillader det, lader golfspillerne nyde afslutningen på golfrunden med en betagende udsigt over den imponerende bane.

Rungsted Golf Klub tilbyder en række forskellige muligheder for sponsorater; eksempelvis banereklamer ved de enkelte huller, som turneringssponsor, som sponsor for vores, juniorhold og klubhold eller som sponsor af vores pitch & putt bane.

Vi vil meget gerne have nye partnere/sponsorer - klubbens administration kan kontaktes for at høre mere om mulighederne.