10. til 18. hul

På banens bag-ni møder spillerne alle tre par-5 huller på RGK Course. 11., 16. og 18 hul er par-fem med en god birdie-mulighed særligt på 11. hul.
Afslutningen med par-5, par-4, par-5 har afgjort mange matcher - særligt på 18. hul kan den modige (og langtslående) spiller afgøre en match med et godt spillet hul...

10. hul

Et udfordrende par-4 hul. På tværs af fairway løber en å, der er svær at se fra teestedet. Der er strafområde parallelt med fairway i både venstre og højre side, en fairwaybunker og to greenbunkere.

11. hul

Et kort par-5 hul. Hold udslaget i midten; der er out of bounds og en å i venstre - i højre er der rough og en å. Hvis udslaget er godt, er en birdie inden for rækkevidde, men green er beskyttet af tre bunkers.

12. hul

Et kort par-4 hul. De fleste foretrækker at have 100 meter ind i andenslaget på en plan fairway. Slå ud til toppen af bakken i venstre side af fairway og se ned på green. De langtslående kan (næsten) nå green. Greenen er beskyttet af bunkere på begge sider.

13. hul

Et kort dogleg højre par-4. hul. Spil til venstre for de to fairwaybunkere eller over dem, men slå ikke for langt. Der er out of bounds i venstre side og åen, der løber gennem hele fairway er i spil i højre side. Banens sværeste green med flere plateauer.

14. hul

Udfordrende teeslag. Den bedste indgang til green fås ved at ligge tæt på bunkerne i venstre side af fairway. En å løber på tværs af fairway ca. 60 meter før green.

15. hul

Banens korteste og af mange regnet som det smukkeste hul. Greenen er dog langt fra banens nemmeste - vær opmærksom på flere plateauer (falder fra bagkant mod forkant). Der er out of bounds bag green.

16. hul

Banens længste par-5 hul. Sigtelinjen er venstre om de store træer på toppen af bakken i højre side. I andenslaget kan en fairwaybunker være i spil og pas på rough på begge sider. Slaget mod green er tricky med bunker i venstre side og en dyb lavning i højre side.

17. hul

Pas på skoven i højre og out of bounds langs hele venstre side af hullet. Drivet placeres helst i midten af fairway, hvorved træet nede ved åen ikke kommer i spil. Åen krydser fairway ca. 80 meter fra green.

18. hul

Et relativt kort men udfordrende par-5 hul. Pas på out of bounds langs hele højre side af hullet. Slå ud i mod fairwaybunkeren i venstre side. De langtslående kan nå green i to men pas på approachslaget mod green. Der er greenbunker og out of bounds på stien bagved.