Rungsted Golf Klub bryster sig af at have en af landets bedste klubrestauranter.

Sarah Poulsen og Maria Junker har overtaget forpagtningen af restauranten på 1. marts 2023.

Maria er udlært fra Bojesen Køkken, hvorefter turen er gået til blandt andet Restaurant Schønnemann, og senest en stilling som køkkenchef på Restaurant Tårnet på toppen af Christiansborg. Maria vil have køkkenet som særligt ansvarsområde.

Sarah har mange års erfaring fra bl.a. Tårnet på Christiansborg og NIMB.

I Rungsted Golf Klub tager køkkenet udgangspunkt i den danske madkultur, -traditioner og råvarer tilberedt i tråd med den tid vi lever i.

Udover den daglige servering af frokost og middag om aftenen, står restauranten også for private selskaber, festligheder og sammenkomster. Både i klubbens flotte lokaler og ud af huset.

Åbningstider fra 1. marts
Mandag til søndag kl. 11.00 til 15:00.

Direkte til restauranten i åbningstiden: +45 45 86 41 49
E-mail: info@mad-verden.dk

Klubbens administration: +45 45 86 34 44

____________________________________________________________________________________________________

Menukort

Alle menuer kan ses her på restaurantens hjemmesiden

Brunch, Frokost og Aften

Drikkevarer
Sammen med Otto Suenson Vin har Sarah og Maria sammensat et lækkert vinkort.

Øl og vand leveres af Carlsberg

Arrangementer
Vi er åben efter aftale og forudbestilling i forbindelse med private arrangementer og sammenkomster.

Kontakt os på mail for en forespørgsel eller et møde.

Private selskaber
Vi håber, at vores hyggelige, lyse og historiske lokaler vil danne rammerne for din næste fest, event eller arrangement.

Med lige dele lækker og spændende mad, velsmagende vine, smuk opdækning og et glimt i øjet, vil vi gøre vort ypperste for at jeres besøg hos os bliver en uforglemmelig dag eller aften.

Vores lokaler kan rumme op til 80 velsiddende pladser og ved større arrangementer kan vi tilbyde en eksklusiv teltløsning på vores unikke terrasse. Vi kan sammensætte en menu efter jeres ønske.

Vi glæder os til at gøre din event helt speciel.