1. til 9. hul

På banens første ni huller møder spillerne to par-3 huller og syv par-4 huller. Hullerne er meget varierede og 4. til 6. hul er de mest kuperede på RGK Course.
På 8. hul med kraftigt dogleg højre, er der virkelig "risk and reward" mulighed, for de langtslående, der går over skoven. Men pas på - mange er endt mellem træerne i højre...

1. hul

Den ideelle sigtelinje er lige til højre for fairwaybunkeren (fairway skråner mod skoven i højre). Greenen er stor men iagttag greenbunkeren i højre og run off området venstre om green.

2. hul

Umiddelbart et kort par-4 hul men med høj sværhedsgrad. Søen til venstre for fairway generer de fleste spillere i udslaget, men der er fin plads på højre side, så slå kort af søen eller hold den i højre side. Greenen er smal og flankeret af bunkere på begge sider.

3. hul

En å løber diagonalt foran greenen fra højre forkant mod venstre bagkant - slag kort af greenen ender nemt i åen. Der er out of bounds til højre. Slå hellere lidt for langt end lidt for kort.

4. hul

Banens længste par-4 hul. Sigt til venstre for de to fairwaybunkers. Tag evt. et jern mere i andetslaget pga. højdeforskellen. Greenen er banens største, så hold øje med pinplaceringen.

5. hul

Et hul der kræver et præcist første slag. Drivet placeres til venstre for det store egetræ. Pas på åen i bunden af fairway. Hold dit approach-slag ude af de to greenbunkers i højre og venstre.

6. hul

Der er greenbunker til venstre og træer i højre side. Et vandløb skærer sig ind foran grenen. En tricky green som falder fra bagkanten mod forkanten.

7. hul

Træerne i højre side af fairway kan være i vejen for andenslaget mod green. Slå ikke for langt af green i højre side - bolden kan nemt springe ind i roughen.

8. hul

Der er flere muligheder i teeslaget: 1. Spil ud i midten af fairway. 2. Slå langt mod midten af fairway med en fade. 3. Slå bolden over træerne i højre og skær hjørnet af. Der er masser af greenbunkers og udfordringer på dette hul.

9. hul

Par-4 dogleg højre. Et præcist teeslag gør underværker. Der er en å i højre side og out of bounds i venstre. Spil ud imod bunkeren længst væk. De langtslående kan prøve at skære hjørnet af, men der er bunkers i spil!