GREENFEE 2024

Greenfeespillere er meget velkommen i Rungsted Golf Klub

• Banen er åben for greenfeegæster med et max. hcp på 30
  • Gæstespil tillades på alle hverdage efter kl. 08.30; weekends og helligdage efter kl 14.00
  • Maksimalt samlet hcp. i en bold er 108
  • Klubmedlemmer må medtage gæster på alle tider
  • Retten til at spille til gæstegreenfee-pris bortfalder efter fem besøg i RGK på en sæson
  • Medlemmer med et F-kort (flex-medlemmer) eller tilsvarede "satelit-medlemskab" i fx Sverige kan ikke opnå gæsterabat på greenfeeprisen

Der er frie træningsbolde, baneguide og gratis brug af trolley inkluderet i greenfee´en.

Greenfeespil på Rungsteds bane forudsætter aktivt medlemskab af en anerkendt og registreret golfklub. Medlemskort/handicapkort eller anden form for spilletilladelse skal fremvises ved betaling af greenfee - og/eller på anmodning fra banekontrollen.

Starttider kan bookes fire dag før tee off - hvis man ønsker at booke tider med længere varsel, kan det efter nærmere aftale gøres mod et fee på kr. 300 pr. starttid (kontakt kontoret for at høre om det er muligt).

Bemærk: Hvis der er reduceret greenfee, fremgår det på denne side (klik her)

Senior greenfee alle dage DKK 1.100,-
36 huller samme dag DKK 1.850,-
Senior greenfee med RGK medlem
(op til tre gæster pr. medlem i samme bold)
DKK 650,-
Junior greenfee u/18 år DKK 550,-
Junior greenfee u/18 år med RGK medl.
(op til tre gæster pr. medlem i samme bold)
DKK 325,-
Klar på 18. tee som afslutning på en fantastisk runde i Rungsted.