Fra mandag 1. august til lørdag 6. august er der Rungsted Uge 2022

I løbet af de seks turneringsdage afvikles en række forskellige turneringer for medlemmer og gæster.

Mandag spilles "Eagle Club Invitational", som er en Fourball bestball for par, der skal bestå af et RGK-medlem og en gæst. Turneringen spilles med gunstart kl. 09.00, og der er præmieoverrækkelse ved ejer af Eagle Club Indoor Golf, Lars Svensson, som sponserer turneringen.

Tirsdag er der Greensome med par bestående af to RGK-medlemmer - præmieoverrækkelse er søndag kl. 13.30. Turneringen er sponseret af Laudrup Vin.

Onsdag er der traditionen tro "Ægteskabsturnering", som er Foursome for ægtepar. Turneringen er åben og deltagere kan således være fra RGK eller andre klubber (eller mix). Der spilles slagspilskvalifikation om onsdagen, og de otte bedste par er kvalificeret til kvart- semifinaler torsdag, hvor der spilles hulspil. Finalen er fredag formiddag. Præmieoverrækkelse er lørdag efter Royal Scramble. Turneringen er sponseret af Laudrup Vin.

Tordag spilles også "30+" for RGK-medlemmer med minimum hcp. 30. Der spilles scramble for hold af tre eller fire. Præmieoverrækkelse er lørdag efter Royal Scramble.

Fredag er der "RGK Open" for alle op til maks. SPH 36. I A-rækken spilles slagspil og B-rækken spilles som stableford.
Præmieoverrækkelse er lørdag efter Royal Scramble.

Lørdag er der traditionen tro"Royal Scramble" for hold af fire spillere. Turneringen sponseres af Royal Unibrew.

Tilmelding til alle turneringer foretages i GolfBox.

Få er hurtigt overblik over ugens turneringer her.