03 marts 2019

Åbningsreception i restauranten var stor succes

Fredag 1. marts åbnede Jonas og Mikkel restauranten i Rungsted Golf Klub - og lørdag 2. marts havde de inviteret alle klubbens medlemmer til åbningsreception.

Ca. 150 medlemmer kom forbi og hilste på de nye restauratører og nød de lækre tastings som Mikkel havde kreeret i køkkenet. Ved siden af de lækre smagsprøver, bød restaurantens nye leverandør Laudrup Vin på lækre røde og hvide vine.

Formand for restaurationsudvalget, Lars Svensson, bød Jonas og Mikkel varmt velkommen på vegne af klubben og understregede, hvor glade vi er for deres ankomst men også hvor store forventninger, vi har til dem. Det kvitterede Jonas heldigvis for, og lovede at de vil gøre alt i deres magt for at leve op til ansvaret og forventningerne. Han understregede, at de er meget taknemmelige for denne unikke mulighed og ser meget frem til at lære både klubben og medlemmerne rigtig godt at kende.

På denne første lørdag mødte de i hvert fald mange af deres kommende gæster, som mødte dem med godt humør og stor optimisme.

Og målt på mad, vin, serviceniveau og stemning lørdag 2. marts, kan alle glæde sig.

Jonas og Mikkel – VARMT VELKOMMEN!

Mikkel og Jonas