12 juni 2019

Turneringsupdate - 2. pinsedag

2. pinsedag var der stor præmieoverrækkelse, hvor vindere og runner up i "5. maj pokalen", "Ladies Cup", "Rungsted Pokalen" samt "Put Mesterskabet" blev hædret og vandt flotte præmier.

"5. maj pokalen"
Vinder: Ulrik Bæk Jørgensen
Runner Up: Oliver Kemp
Undervejs gik Ulrik en meget flot 66´er, som er under klubbens officielle banerekord, men da der blev spillet med oplæg, kan den ikke anerkendes som ny banerekord.

"Ladies Cup"
Vinder: Malou Bremer
Runner Up: Mette Bundgaard
Malou og Mette nåede til 16. hul i en tæt match - desværre var der blot tre tilmeldte i turneringen. Vi håber på flere i 2020.

"Rungsted Pokalen"
Vinder: Michael Kemp
Runner Up: Nicolai Petri
Med flest tilmeldte i fem år, var der tæt kamp i lørdagens kvalfikationsrunde. Fire gik videre og til finalen nåede Michael og Nicolai, der måtte helt ud på 20. hul, før Michael vandt pokalen.

"RGK Put Mesterskab 2019"
Vinder: Alan Plaugmann
Runner Up: Nicolai Petri
Det første Put Mesterskab i RGK blev en stor succes. De 18 tilmeldte deltagere havde en skøn formiddag på puttinggreenen, hvor der både blev lavet "hole in one" og en 10´er i løbet af dagen. Alan vandt efter kval og tre "knock out" runder på 16. hul over Nicolai.

TILLYKKE til alle vinderne - flot spillet.

Præmierne er fra Mikes Shop, MENY Rungsted, Santa Maria, Jack Daniels og Lyngby Porcelæn.