04 juni 2018

Mike´s Match 2. juni 2018

Lørdag 2. juni blev Mike´s Match endnu en gang afviklet i fantastisk vejr på RGK Course.

23 hold deltog i holdmatchen med tre ud af fire tællende scores pr. hul – og hvilken match.

Der blev virkeligt spillet god golf, og hele to hold kom i klubhuset med 127 point!!

Familien Hornemann Lassen måtte dog ”nøjes” med andenpladsen, da de havde en marginalt lavere score på bag-ni end holdet med Bettina, Niels, Sanne og Lars havde.

På tredjepladsen med 124 point (som normalt ville række til en topplacering) kom holdet med Drejet, Møller, Niordsen og Simonsen.

Mike havde som altid sørget for et overdådigt præmiebord, hvilket de mange præmiemodtagere nød godt af.

Der var præmier til de fem bedste hold og til tættest pinden og længste drive.

Derudover stod Mike på 15. hul og dystede med spillerne på det smukke, korte hul om ”Beat the pro”. De hold, der kunne slå Mike fik med det samme en præmie i hånden, men meldingen derudefra var, at Mike var skarp og ikke lod mange hold komme til præmiebordet.

KÆMPE TAK til Mike for igen at skabe en fantastisk dag og tak til greenkeeperne for en flot bane.