22 september 2019

Klubmesterskaber i hulspil 2019

I en flot og solbeskinnet weekend blev der lørdag og søndag spillet klubmesterskaber i hulspil i rækkerne, herrer, senior damer, senior herrer og veteran herrer. Alle øvrige rækker blev ikke spillet som følge af for få tilmeldte.

13 herrer havde meldt sig til kampen om titlen som klubmester i hulspil, og efter tre indledende runder stod årets slagspils-klubmestre for hhv. herrer og senior herrer tilbage og skulle spille finalen søndag eftermiddag. Christian Bræmer Habel stod overfor Sune Martin, der havde valgt at tage udfordringen op med ”de unge” herrer, selvom han er fyldt 50 år og kunne have valgt at dyste med seniorerne.

Finalen blev dog i sidste ende vundet af Christian Bræmer Habel, som efter en tæt finale vandt på 18 green med 1&0.

Hos senior damerne spillede de fire tilmeldte damer semifinaler lørdag, og disse bragte Maren Binau og Malou Bremer i finalen. Denne blev en lidt ensidig affære, og Maren vandt måske ikke så overraskende med scoren 6&5.

Hos senior herrerne spillede de fire tilmeldte semifinaler lørdag, og disse bragte Jørn Styzcen og Nicolai i finalen. Kampen blev afgjort på 16. green, hvor Jørn Styczen kom op 3&2 og dermed havde vundet.

Hos veteran herrerne kvalificerede Per Hollesen og Kim Lautrup sig via de toe semifinaler lørdag sig til at spille finale søndag. Denne vandt Kim Lautrup med 3&2 og blev ny klubmester 2019.

Runner up Sune Martin og klubmester Christian Bræmer