23 april 2018

Fremragende åbningsturnering med 104 deltagere

De 52 deltagende par i årets åbningsturnering havde en fantastisk dag i årets åbningsturnering, der traditionen tro var sponsoreret af Bang & Olufsen Vedbæk v/ Claus Epe.

Gunstarten på alle huller gik kl. 09.00 i let køligt vejr, men vejret blev blot bedre som dagen skred frem.

De 104 spillere kom godt afsted, og hurtigt blev flowet på banen fint, og humøret var højt.

Claus Epe kom rundt i den nye servicebuggy med kolde drikke, varm kaffe og snacks - som altid en flot gestus af dagens sponsor.

Efter runden var der grillpølser og kolde drikke på terrassen i den nu "bagende" sol.

Som afslutning på turneringen delte Claus Epe og Anders Møller flotte B & O præmier ud til dagens seks bedste par samt de tre spillere, der kom tættest på flaget på banen tre par-tre huller.

Resultat:
1. Christoffer Olrik/Oliver Kemp 40 point