24 juni 2018

Familieturneringen 2018

I strålende sol blev årets familieturnering/generationsmatch spillet søndag 24. juni.

Der var 24 par til start – yngste deltager på 12 år og ældste på 89 år; unægtelig et flot felt som sørgede for en rigtig god dag med masser af god golf.

Der var præmier til de tre bedste par (netto) og derudover kåres også den bedste brutto score, som vinder Onkel Peters Tallerken.

Suveræn vinder med netto 68 slag blev Niels Madsen med sin datter Merethe Skyum. Parret havde turneringens højeste hcp. – flot at spille så stabilt i en slagspilsturnering.

På andenpladsen kom Frederik og Claus Ipsen i netto 74 slag og på tredjepladsen Bjørn og Philip Nørgaard ligeledes i netto 74 slag.

Onkel Peters Tallerken blev vundet af Bjørn og Philip som var rundt i 78 slag brutto.

Tak for en super dag til den mange par og STOR tak til Santa Maria for præmiesponsoratet.