26 juni 2019

Anne Normann udtaget til EM for damer

Rungsteds Anne Normann skal spille EM for damer i juli.

Ikke overraskende er Anne udtaget til at repræsentere Danmarks pigehold ved det kommende EM for hold på Sardinien 9. til 13. juli.

MEN i går blev Anne så honoreret for sæsonens meget flotte resultater - landstræner Thomas Poulsen tildelte Anne et wildcard til damernes EGA European Ladies´Championship på Parkstone Golf Club i England.

Anne er fortsat blot juniorspiller, men hendes store internationale resultater (senest med andenpladsen i Annika Invitational), har altså sikret hende et wildcard til de voksnes EM for amatører.

Det bliver meget spændende at se Anne måle sig med Europas bedste voksne amatører.

KÆMPE tillykke fra Rungsted Golf Klub - vi kommer til at tjekke scores i alle sommerens spændende turneringer.