MIKE TULLOCH og PETER LIGAARD

I Rungsted Golf Klub er vi stolte af at have både en dygtig og erfaren PGA pro, og en Pro Elev, som begge tilbyder undervisning, der kan forbedre dit golfspil.

Mike Tulloch har været i RGK i mange år og kender klubben og medlemmerne rigtig godt. Med denne erfaring kan Mike tilbyde klubbens medlemmer privatundervisning og kurser, der er skræddersyet til medlemmernes behov, så de kan forbedre deres golfspil og dermed deres oplevelse af det til tider komplicerede spil.

Peter Ligaard er startet i RGK i løbet af 2023 og er ved at uddanne sig til PGA pro. Peter er allerede en ret erfaren træner og tilbyder - når han ikke underviser klubbens juniorer - både privatundervisning og kurser.

Undervisningen kan foregå på driving rangen, indspilsområdet, puttinggreenen eller banen.
Hjælpemidler som TrackMan og videoanalyse er en fast, integreret del af undervisningen.

Tidsbestilling til undervisning
Benyt GolfBox´s Protrainer-system. Booking foretages via din profil på GolfBox under "lektioner". Vælg Mike Tulloch eller Peter Ligaard og reserver den ønskede tid. Alternativt kan du henvende dig i receptionen eller på tlf: 45 86 34 44, så booker vi tiden til dig.

En lektion hos Mike og Peter har samme pris på kr. 280.
Hos Mike får man 20 minutters lektion, mens Peter giver 30 minutters lektion.

Headpro - Mike Tulloch

Mike kommer fra Skotland, og har været Head Pro i Rungsted Golf Klub siden 1. marts 2009.

Mike har udover en stærk teoretisk baggrund og et ældre dansk mesterskab for professionelle, en omfattende erhvervserfaring som pro i Hillerød i 19 år, heraf 16 år som Head Pro og herefter 10 år som Head Pro i Asserbo Golf Klub.

Mike's trænererfaringer spænder fra arbejdet med juniorer og eliten, hvor Mike har været med til at opfostre nogle af de bedste danske golfspillere gennem tiderne, til undervisning af medlemmer på alle niveauer.

1 lektion (20 minutter) kr. 280,-

10 turskort kr. 2.500,-

Banelektion 120 min. kr. 1.600,-

Pro Elev - Peter Ligaard

I maj 2023 trådte Peter til og overtog undervisning af klubbens juniorer. I oktober tiltrådte Peter som elev under Mike Tulloch som led i sin uddannelse som PGA Professionel.

Peter har allerede undervisningserfaring, da han i tre år var juniorhjælpetræner i Furesø Golfklub. Peter har også, mens han boede i landet, undervist flere spillere fra det omanske landshold.

Peter har selv +3 i handicap og har spillet elitegolf i blandt andet Furesø GK og i Simons GC. Derudover har han tilbragt et år på college i Texas samt spillet på fuld tid i Oman, hvor han boede i halvandet år.  Som et lille plus vandt Peter det nationale mesterskab i Oman i 2021.

Den primære rolle i klubben bliver undervisning af vores juniorer, men kalenderen vil være åben for booking af lektioner for andre også.

1 lektion (30 minutter) kr. 280,-

10 turskort kr. 2.500,-