Proshoppen i Rungsted Golf Klub har et stort udvalg fra de førende udstyrsproducenter, et bredt tøjsortiment og skomodeller fra de bedste mærker. Personalet tilbyder vejledning til at træffe den rigtige beslutning for at optimere golfspillet. Proshoppen bestræber sig på at være så konkurrencedygtig som muligt, har hele tiden gode tilbud og kan hjemskaffe særlige varer, der ikke er på lager.

Butikken ligger tæt på puttinggreen og driving range, hvorfor det er let at afprøve udstyret inden køb.

Der forhandles kendte mærker som Callaway, Titleist, FootJoy, Lacoste, Alberto, Galvin Green, Ralph Lauren, RLX og PowaKaddy.

Proshop og Reception er ét fælles område, som bemandes af såvel RGKs pro´er som klubbens administrative personale.

På denne måde sikres det, at vi kan byde velkommen fra morgen til aften i sæsonen.

Uden for sæsonen er der begrænsede åbningstider - Club Manager Anders Møller kan træffes efter aftale på mail

Åbningstider i marts

Mandag-tirsdag plus torsdag-fredag:

kl. 9:00-14:00

Rungsted Golf Klub Proshop ejes og drives af klubben.

Kontakt: Tlf: 45 86 34 44, email: info@rungstedgolfklub.dk